Ännu en ny dag!

Så var det måndag igen. Snuttran sover. Hon är ganska trött nu, vet inte om det är tänderna eller vad det är. Tror hon hade lite feber igår. Hon är inte hängig när hon är vaken, då är hon tokig och busar men hon sover mycket. Hon har ju iofs alltid gillat att sova =)
Ska väga och mäta idag. Ska bli mycket roligt för nu var det jättelängesen vi vägde och mätte. Undrar hur stor lilla snuttran har blivit.
Sen ska vi till Helena och Nellie och hälsa på. Ska också bli mysigt för det var längesen jag träffade dem.
Ska också försöka hinna med att hitta en blomma som jag tänkte ha i håret på lördag på bröllopet. Kan inte förstå att Kajsa ska gifta sig.. =) Ska bli jätteroligt att gå på bröllop! (fast det är mycket danskar...så kommer nog min danska sätta igång efter några glas vin ;=)
hihihi..

Trots att snuttran ska vara hos M&M, eller ja hos Mia får jag väl säg, för Magnus skulle jaga hela helgen, så känns det lite halv jobbigt att vara ifrån henne 3 hela dagar.. Skär redan i hjärtat när jag tänker på det. Men det kommer gå bra.
Får intala mig hela veckan som han gör i Sällskapsresan fast istället säga:
"Jag kan resa bort...Molly kommer klara sig..Jag kan resa bort..Molly kommer klara sig"

Nu ska jag göra mig klar inför stadsbesöket (ingen släpkärra ida! Gött!)  ;=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0