Är detta nån ny fas? Eller va´e d´.....

Snuttran fortsätter sitt gnäll.. Så fort jag vänder ryggen till så totalt bryter hon ihop. Igårkväll hade hon dock feber så då hade hon all rätt att vara ledsen. Det var ingenting som passade utan hon ville bara bäras.

Hon som varit så nöjd med att ligga å leka själv. Nu blir hon totalt stört-förbannad när man lägger henne ned.. Hon är så frustrerad över att hon inte kan sitta själv och så blir hon lessen.
Hann precis att gå ned att duscha när hon låg en stund i sängen, men när jag kom upp blev hon jätteledsen när hon såg mig.. ja hon är ju rädd för mig när jag duschat och har handduken uppsnurrad på huvudet.. Så nu bröt hon ihop över det och blev ännu mer ledsen när jag satte henne i soffan..
Nu fick jag lurat henne så nu leker hon själv. Ska lägga henne i vagnen nu för hon har inte sovit förmiddag än så det kan vara därför hon är så gnällig.
Eller tänk om hon känner på sig att vi ska lämna henne i 3 dagar?.. stackars snuttran..

En bra sak dock: Provade mina gamla jeans som jag hade långt innan jag blev me barn.. och jag kom i dom!! utan problemas.. jajemänsan!

Nu blir det en promenad upp till Allie & Ebba. Ska se om jag kunde låna en tomtedräkt till Molly.
Hennes kusiner kommer i eftermiddag så ska vi ta kort som vi ska ge till mormor i julklapp.

Imorrn blir det strandväder säger dom.. Är det sista dan tro?
Sen vill jag nästan ha lite höstmys..tända ljus och mysa i mitt nya härliga kök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0