Mycket att göra...men herregud va seg jag e!

Listan över "att göra" är ganska lång..Men friidrott på TV:n och en liten snuttra som bara vill att jag ska vara med henne så går det inge bra!
Hade som mål att få städat i klädkammaren, städa i tvättstugan och montera ny hylla som jag köpt på IKEA.. Måste ju hinna med detta idag!
Sedan skulle trädgården behöva sig en finputsning innan den totalt växer ifrån mig. Sedan måste jag städa i uterummet innan måndag då tjejerna kommer på besök, tjejerna = Karin & Lucas, Lotta & Carl, Anneli & Ture. Tänkte vi skulle käka på altanen eftersom köket inte e klart ännu.
& eftersom vi åker iväg på bröllop på fredag måste jag göra klart allt innan dess.
Det är mycket att göra, men jag e ju dubbelt så seg också.
Nej ta mig i kragen och se till att göra nåt!
Nu behöver hon min uppmärksamhet igen.. Lite gnällig över tänder och stick i benen igår.. inte konstigt.
Var ju på BVC igår och skulle tydligen ta halvårs-sprutor.. hade missat det.
Snuttran skrek och blev helt röd i ansiktet när hon blev stucken. Men hon lugnande sig när jag tog henne och hon fick nappen. Sedan låg hon och lekte i vagnen som om ingenting hänt. Duktig tjej!

Ska ta en promenad till affären också idag och köpa lite fruktpuré och se om snuttran tycker om det till gröten. Häromdagen höll hon på att klyka sig när hon åt gröt.. Inget passar mer än mammas bröst....

Dax att börja ta tag i dagens projekt!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Oscar tycker också att mammas bröst är bäst :) Men pannkaka och banan tycker han i alla fall om!

2009-08-18 @ 11:16:59
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0