oh what a night...

Vaknar 00.00 av att snuttran e ledsen..Går yrvaket till hennes rum. Skallen kändes som om den skulle sprängas, asatrött var jag..Gav henne nappen och la nallen till henne..( det är nu hon brukar somna om..) men icke.. så fort hon märkte att jag lämnade rummet skrek hon..Jag tog upp henne, villig att ge upp kampen och låta henne ligga emellan oss, bara jag fick sova.. Men väl inne i vårt rum skriker hon som aldrig förr. Detta beteende är ytterst ovanligt hos Molly Nilsson kan jag tillägga... Gjorde några försök att gosa med henne men nej...hon bara skrek... Lyfte upp henne till slut och gick runt i rummet... RAAAAAAAAAAAP..... sedan sluta hon skrika..
Gott tänkte jag nu kan vi sova allihopa...La henne tillrätta i våran säng och gav henne nallen...Men! gggaahhggaaa....aaaaa...mmmaaammmmaaammmaaammmmaaa..
SCHHHHHHHHH....vi ska sova nu Molly..
hhaaaa.....usshhaa.mmammmmmaammmmmammmmammmmmammmammmmaaammmaaa...
Sccchhhhhhh....
Sådär höll vi på i 1 och en halvtimme!! Alltså klockan 01.30 kollade jag sista gången på klockan å sov hon ändå inte riktigt....
Rackar unge!!
Vet inte vad som flög i henne!! Vägrade att somna om...
Jag tänkte då att nu måste hon ju ta sig en sovmorgon, men icke... 7.20 jollrade hon på igen...och ja det var bara att masa sig upp å göra välling...
Nu har vi faktiskt båda två tagit en stadig power nap.. och jag ska leka med henne tills hon stupar ikväll, så hon inte får för sig att lektimmen startar klockan 01.00 inatt för det gör den INTE bestämmer mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0