tror vi lyckades..

Snuttran somnade tillslut.. Jag behövde bara gå in en gång och D en gång och jag tror det hela slutade på cirkus 20 minuter si så där.. Hon var ju jättetrött så man visste ju att hon skrek att frustration att vi lämnade henne där i sängen och att hon inte fick ligga i soffan som hon fått göra några kvällar här nu. Man visste ju att (eller ja visste och visste men jag anade till 99.9 %) att hon inte skrek av smärta eller att hon ramlat och slagit sig.
så nu sover hon så gott i sin säng med nappar & Ninis (henne kanin som hon älskar och har 3 likadana utav). Skall gå å kolla till henne om en stund då hon verkligen somnat in så hon inte hör mig.

Så ja..då kör vi väl på såhär några kvällar och ser om vi får in den här rutinen.hmmm..ja tills snuttran ändrar rutinen och gör nåt helt annat antagligen.
Nu är det filmdax! och imorgon är det mammaträff här hos oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0