Trädgården..ojojoj...ger mig Herr ågren!!

Herr Ågren har kommit på besök till Permatsvägen 28:as trädgård.
Han har lyst med sin frånvaro ett tag, eller ja, han har snarare blivit ignorerad i tron om att om man blundar tillräckligt hårt så syns han inte.. Men ack så fel man kan ha..
Nu e han överallt i min trädgård och visar sig i former som: tistlar (som jag först inte trodde var ett ogräs), maskrosor, nällor, överbevuxna buskar, överblommade växter, ogräs...ogräs och åter igen ogräs..
Min trädgård e enorm! Och har man som jag kanske en aning försummat den lite så blir det som det blir.
Herr Ågren skall få sitt imorrn då jag tar upp kampen mot han tillsammans med min kratta, sekatör och arbetshandskarna!




Bara en liten gnutta av vad som är min trädgård




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0