Får man sätta upp belysningen redan?

Idag har jag värsta längtan efter julen..Vet inte varför men jag längtar sååååå till man får lyssna på julmusik, dricka glögg (starkglögg detta året..yeeeäähhjj), dricka julmust så mycket att man får upp det i näsan, äta julmat, mysa, tända ljus, pirret inför tomten skall komma, mörkret, julmys, göra julgodis, pynta, dekorationer, lukten av gran, lukten hemma hos mamma och pappa på jul...ja jag längtar till ALLT!!
Trots vi skall fira jul i sälen i år så längtar jag! Det blir ju ingen vanlig "hemma fira jul" men det kommer bli mysigt ändå. Fastän man inte kommer träffa mamma och pappa och resten av familjen så kommer det bli mys.
Mollys första jul dessutom! 
Vill börja sätta upp tomtar NU!! Och pynta NU!!
Vill dekorera våran balkong med ljus-slingor NU - får man det??
Hmm...
Om 3 veckor får man lov att börja spela julmusik! Och då tackar man ju Spotify, kommer lyssna ihjäl mig på all julmusik!
Jul Jul Strålande Jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0