Bra shopping!

Var på Kungsmässan idag!
Jag & Sara ramlade in där strax efter 10 och vi var hemma för en timme sedan. Tar alltså en hel dag att strosa omkring där.
Fick iallafall köpt det jag kom dit för att köpa: Overall till snuttran.
Hade hittat en på ZARA men den var i baby-rosa och eftersom jag är lite allergisk mot just baby-rosa så blev jag lite tveksam när jag fick se den.. Visst den var fin, men materialet var ej super mot snö och regn (meningen är att hon skall ha overallen när vi firar jul i Sälen).
Men jag hängde iallafall undan den. Passade även på att prova den när hon ändå var vaken, satte henne på ett bord där det låg en massa jeans. Fick tatt på henne overallen och hon blev ju lite kompakt och orörlig, inte så lätt att sitta själv då. Samtidigt som jag höll henne i ena armen försökte jag ta på henne en mössa också, då tappade hon balansen och la sig bakåt på jeansen och ut över bordskanten.. jag höll ju henne givetvis men precis när detta hände så kom en "dam" förbi och liksom flyger fram mot Molly och "fångar" henne, precis som "jag oansvariga mamma" skulle låta henne falla i golvet.. haha..
jaja..
Vidare till Polarn&Pyret men inga fynd. Fanns dock en underbar lila kjol men men..
Hittade en overall på H&M, den var rutig med rosa, vitt, brunt och rosa fleece på insidan. Den var finare än den andra tyckte jag så efter överläggning med D på telefon fick det bli den.
Köpte också en as-mysig vit mössa med en massa ludd. En annan lila mössa med passande vantar som hon skall ha till sin vita jacka. Och så köpte jag ett par rosa vantar till overallen.
Hittade en sådan söt röd bolero på ZARA så den köpte jag också.
E nöjd med mina inköp idag faktiskt.
Nu har snuttran somnat i sin säng och jag tänkte faktiskt passa på att vila lite. Det är ju trots allt träning ikväll så vad passar inte bättre med en uppladdning power-nap i soffan?!?!?!

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Japp jag ser allt som det ska se ut :)

2009-10-08 @ 17:06:35
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0