Ingenting!

Jag har fått hjärntorka tror jag.. Det är tomt i huvudet fastän det finns tusen saker jag skull vilja skriva om. Nu har jag suttit hela förmiddan och försökt få ordning på bloggen men det funkar ju inte.. Grrr...
Får hyra in nån IT-snubbe som kan fixa åt mig!
Snuttran sover, hon vaknade vid kvart i sju idag och tjöta på som vanligt. Gick upp ur sängen vid kvart över åtta. Hon somnade vid 10, nu borde hon nog vakna snart, har sovit i en och en halv timme.
Vi skall snart äta lunch och sedan skall vi till Anna, en vän som jag umgicks jättemycket med under högstadiet sen tappade vi kontakten och nu har vi barn som e lika gamla... konstigt hur livet ter sig ibland. Nu har vi skrivit till varandra på Facebook och skall fika i em. Jättekul faktiskt!
Jag e mest sur för att jag inte får ordning på bloggen men va fan! Det löser la sig =)
Nu ska jag göra mig iordning innan snuttran vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0