Vin vin livets goda =)

Ikväll är det fest. Är riktigt partysugen. Tror det kanske beror på att jag inte ammar riktigt lika mycket nu och känner mig lite "friare" och vet att jag kommer slippa sitta halva kvällen å pumpa ur mjölk och slabba med det. Utan nu klarar sig brösten utan amning en hel kväll och jag kan koncentrera mig på festen istället.
Molly är hos syrran, kommer gå galant! Hon ska sova där inatt så vi får även en sovmorgon! Härligt!
Nu när man dragit ned på amningen så känner man inte heller riktigt lika stort dåligt samvete över att ta några glas vin. Jag vet att snuttran klarar sig på ersättning, mat och gröt och inte är lika beroende av mig som hon var innan.
Så det känns nästan som man är tillbaka i sitt rätta jag, ja för stunden. Imorrn kommer man ju ångra att man tog det däringa vinet men va fan. En trött söndag skall man väl orka med. Det är ju trots allt ett och ett halvt år sedan man kunde festa loss.
Vin vin : Me like!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid på jobbet

Hej,



Hoppas gårdagen var riktigt rolig!

Bloggen är jättefin här hemma också :)



/ingrid

2009-10-11 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0