Baby-rytmik!

Idag börjar baby-rytmiken. La precis snuttran så hon kan vila sig en stund innan vi åker.
Om en timme är det start! Ska bli spännande, snutttran tycker ju att det är så kul när man sjunger för henne. Men "en kulen natt natt natt..." börjar bli lite tjatig, så det ska bli kul att lära sig lite andra ramsor som alla andra mammor är bra på.

Natten gick sådär, eller jo den gick bra. Det har ju regnat och blåst som in i h-lvete inatt. Har legat vaken och väntat på att flaggstången ska ramla in i huset, men kom fram till att vi iallafall ligger säkert i vårt sovrum, men kom då fram till att den säkert kommer att ramla in i våra nya fönster på nederplan..... Sen låg jag och tänkte på att alla 6 stycken mördarsniglar som jag dödade igår, säkert rymt och nu blivit en enda megastor snigel... hmm.. iallafall...Klockan 03.00 vaknar snuttran å drömmer mardrömmar. Hon e lessen och jag försöker hitta nappen i hennes säng, varför kan man inte då liksom ha förberett och haft en extra napp enkelt att ta fram men nej, jag letade och letade och detta gjorde ju att jag väckte henne mer än tröstade.. Så då blev hon ännu mer lessen..Tog upp henne och la henne i våran säng, hon fick mat och sedan sov vi till 07.20! Nu har hon vart vaken sen dess så jag hoppas verkligen hon orkar hålla sig vaken under rytmiken... Ser inte bra ut eftersom hon just nu ligger och "pratar" med nallen i sängen och sover alltså inte..och vi måste åka snart.. Kanske lika bra att åka nu så hon somnar i bilen så får hon sova en liten stund iallafall.

Annars så kommer vårt kök idag eftermiddag vara 100 % färdigställt! Men vi kommer dock inte tillbringa första kvällen hemma i vårt kök, utan skall vara barnvakter åt M&M:s Anton & Elin. Snuttran tycker dom är så roliga så det kommer gå galant!
& imorrn är det 30 års-fest!
Fest..fest...fest... aldrig en lugn stund nu för tiden =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0