Hård mage och trångt inatt!

Snuttran har fått jättehård mage..Igår satt hon och försökte bajsa och blev helt röd i hela fejan. Stackarn! Fick gett henne en burk med katrinplommon som jag hoppas sätter fart på magen. Har hört henne fisa inatt så det är nog bättre nu. Men hon var ledsen igår, hade säkert ont i magen.
Inatt vaknade hon vid halv ett tiden och var ledsen. Napp och nalle hjälpte inte och jag orkade inte springa upp och ned i sängen i väntan på "ska hon somna om eller inte utan att väcka D", så tog jag henne till våran säng och hon fick lite mat sen sov vi till halv åtta. Precis som om hon känner sig trygg när hon känner oss hela tiden och sover därför bättre. Men det får absolut inte bli nån vana att sova i våran säng, en annan sover ju desto sämre, rädd att lägga sig på henne eller nåt.
Nu har hon sovit "förmidda" och nu är det gröt-tajm!

Har börjat måla i källarn igen. Grön väv-tapet blir nu vit! Helt otroligt vad färg kan göra alltså. Flera kvadratmeter större helt plötsligt!
Nu ska vi käka lunch sen ska jag faktiskt baka i våra nya ugnar tänkte jag. Har en massa päron och äpplen i trädgården som nu ska få göra sitt i någonslags sockerkaka tänkte jag. Kan bli en och annan muffins också!

Måste lägga in en bild på snuttran från igår. Hon somnade så himla sött igårkväll mitt under sitt baby-gym.. Hur söt som helst! Bild kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0