Känner mig såååå duktig!

Idag har jag verkligen gjort nytta!
Vaknade vid 8. gick upp och käkade frukost. Sedan satte jag snuttran i vagnen och satte igång att luka hela våran uppfart..och då kan jag tillägga att vår uppfart är kanske...hmm..20 meter lång. Rensade hela uppfarten. Sedan lukade jag i båda rabatterna på framsidan. Mördade en mördarsnigel sedan var det dags för lunch. (emellan här nångång så ammade jag snuttran och hon sov sedan i 2 timmar..har jag sagt att jag har en grym liten tjej..;=)
Efter lunch så var det på med arbetshandskarna igen. Nu var det baksidan, som jag försummat på tok för länge. Bara att sätta igång att rensa och rensa. Nu har jag rensat men det är mycket kvar...
Men!! Ska tillägga att på vår baksida så finns det en igång om man kommer från den så kallade "kullen". Denna ingång har som sagt försummats och det har inte gått att ta sig fram där igenom. Men nu! Ska bara köra lite med kantklipparen, fick ju f-n inte igång den... D får göra det sen. Sen så! Ska vi ha en fin liten igång där!
Nu sover snuttran fortfarande, väntar på att hon ska vakna så vi kan åka till affären och köpa mjölk. Tänkte göra pannkakor. Min mormor var här med jordens godaste björnbärs-sylt igår. Och vad passar inte bättre till det än pannkakor!
Sedan är det gympa ikväll! Jajemän! Nu så skall magfettet få sig ett spratt!
Tycker ändå jag var otroligt duktig idag! Får berömma mig själv för det är ganska tyst när man ligger där ute i landet och tycker man är hur grym som helst.
Har träningsvärk i fingrarna och det måste ju betyda att det har vart mycket ogräs som åkt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0