Barnvakt på väg in!

Systersonen ringde precis å frågade om han fick komma hit..
Givet Sivert!
ja han heter iofs Robin...
men absolut!
Då kommer jag få gjort en hel del idag som jag planerat!
tillockmed att få putsat fönsterna kanske.....

Härligt med barnvakt en HEEEL dag också!!

För ikväll så ska jag på ME&I party...vet egentligen inte om jag gillar kläderna så mycket...tycker nog allt de e lite dyra... men skönt att sticka hemifrån lite + att snuttran behöver ha lite pappatid...Hon börjar bli lite mer och mer mammig känner jag...fast det kommer väl å går det där också så det är väl inte så mycket man kan göra åt det..men ändå..

Dags att kavla upp ärmarna och ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0