Ett samtal och en sten lättare!

Igår så ringde telefonen....
- Hejsan..Ja Molly har ju fått dagisplats!!

YÄÄEEHHJJJJ!!!
Blev så glad och lättad. Har vart ett litet orosmoln det här nämligen...Har ju verkigen velat få in henne på enda dagiset som finns här vi bor eftersom dagmamma inte är ett alternativ för oss.Och igår fick vi bekräftat!!
she´s in!!!
Och på samma avdelning om kompisarna Anton,Ludvig & Ebba. Gu va kul!!

Jag e glad!
fast så är det ju frågan när jag ska börja jobba......plötsligt så kom det så nära.....september....Fast framför oss har vi en härligt underbart sommar!!!


Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Vad skönt att slippa stressa över det mer :D Hoppas ni får en bra dag!



Kram

2010-04-07 @ 09:56:50
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis! Så skönt att det löste sig!

Jag vill också tro att september är nära, för då blir jag ledig igen! Något som verkligen känns nära är MAJ!!! Jädan va snart det är! Ni måste komma och hälsa på i maj när jag är där! Då ska vi fika hela långa dagen!! :-)



Kram på er

2010-04-07 @ 15:59:00
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0