Min snuttra!

Ibland så slår det mig, varje gång jag ser på henne så tar hon mitt hjärta med storm. Varje gång hon ler så smälter man inombords. Visste inte man kunde känna sådan här stor kärlek. Våra ögon möts och jag vet att hon är min, bara min! För alltid.
Hon är mitt.
Hon är mitt allt.
Min dotter.
För evigt!

Jag minns den dagen då du föddes
Och hur jag höll dig i min famn
Jag minns din doft och hur din hud var varm
Det jag kände var så starkt

En liten ängel kom till mig
Och all min längtan blev till verklighet
Jag vill vara här för dig

Min lilla ängel en dröm har blivit sann
Jag finns intill dig och jag håller om din hand
Känn ingen rädsla jag finns ju här om natten
För dig, lilla ängel du betyder allt för mig

Du ligger här bredvid och jag vill att du skall veta
Jag skall aldrig nånsin lämna dig
Du kan vara trygg hos mig

För den mening som du gett mitt liv
För all den kärlek som jag känner nu
Du betyder allt för mig

Min lilla ängel en dröm har blivit sann
Jag finns intill dig och jag håller om din hand
Känn ingen rädsla, jag finns ju här om natten
För dig lilla ängel du betyder allt för mig

Ditt lilla leende, gör det så underbart
Att få vakna varje dag
Att få känna hur jag älskar dig

Min lilla ängel...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så fint!

Kramar från oss

2010-04-01 @ 15:56:22
URL: http://Annelicarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0