Plötsligt händer det...

Den senaste veckan har det bara hänt så mycket för snuttran. En dag så ville hon bara klänga och klättra på ALLT! Hon ställer sig utmed saker och helst klättrar hon upp på allt hon kommer åt. Hon går med gåvagnen, nu inte bara på knäna utan kan faktiskt gå några steg. Dock så har hon ju temprament som en liten myra (om dom nu har dåligt temprament eller inte vet jag inte..men snuttran saknar det dock precis som sin far), så hon blir TOKIG när det går emot henne och bara ställer sig å gapar å skriker. Det senaste har hon också börjat slå? efter mig när hon blir arg...inget bra tecken...
men men..det är väl bara att kämpa på och försöka lära henne vad som är rätt och fel.
Hennes temprament får vi allt jobba med också tror jag.
Men som sagt, det roliga är ju att hon nu faktiskt är INTRESSERAD av att hon faktiskt har TVÅ ben som alla andra barn.
När vi var nere hos Elin & Anton i helgen så gick hon ganska mycket med gåvagnen, då var hon så inne i att kolla på dom så hon liksom glömde av att hon liksom gick! Duktiga lilla snuttran!

Nu ska vi ned till affären å handla sen kommer Lina & Livia på lunch!
& igårkväll var jag,D och Kathy ute på en riktig lång-promme i skogen som jag tänkte presentera för Lina i em om hon vill förstås =)
Den var ju barnvagnsvänlig iallafall!








Kommentarer
Postat av: Anneli

Sötaste Molly!

Rediga tjejen, jag fick till och med se det med egna ögon idag! Så duktig så!

Hoppas ni slipper ormar på den där skogspromenaden.. Ingen trevlig upplevelse alls idag.. Kommer drömma om massa ormar..



Hoppas vi kan ses någon dag snart även om jag JOBBAR!!!



Kram på er!

2010-04-28 @ 18:53:09
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0