Imponerad!

Jag har konstaterat att jag är grymt imponerad av personer som jobbar med barn hela dagarna. Det är liksom ett måste att vara på topp hela dagen, vara glad och positiv hela dagarna när man jobbar med barn. Allt går i ett och man måste se till att tycka om alla barnen lika mycket... Ja det är verkligen imponerande måste jag säg. Och det är ju inte ETT barn eller två...det är ju 15-20 st barn som stojjar, stimmar, leker, ramlar, snorar, kissar, bajsar, äter, spiller, gråter, skrattar, gapar osv... Och hela tiden är man lika glad och som ett barn själv...
Jisses...har genast förstått varför jag är en kontorsråtta som gömmer mig bakom en dumburk hela dagarna och trivs med det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0