Sommaren är kort!

Rackarns va tiden går fort...Har varken haft tid eller ork till att skriva och på måndag börjar snuttran förskolan.. Broms tack!!

Juni susade förbi och Juli försvann i ett nafs ungefär. Fast vi har ändå hunnit med mycket och då menar jag inte bara semesterfirande och bad i havet utan även lite pyssel i trädgård med betoning på lite.... Det har varit en bra sommar men det blev ändå inte den sommaren man trodde. Det blir aldrig som man tänkt sig och denna gången vet jag verkligen vad de orden innebär. Telefonsamtalet när jag fick veta att mamma fått cancer kommer jag aldrig glömma och det var då det mesta blev som aldrig förut...Cancer...smaka på ordet och det känns aldrig bra på nåt vis.
Detta var för några veckor sedan när "den nya familjemedlemen" som den kallas kom å hälsade på oss. Han är inte välkommen hos oss och i Tisdags opererade dom bort honom. Allt gick bra och nu är det en lång tid med rehab kvar men klart vi ska klara detta! Mamma är stark och det kommer bli bra! Finns inget annat!
Nu blickar vi framåt, tar en dag i taget och snart är det dags för förskola och jobb.. Blir en spännande höst på alla sätt å vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0