aj..aj..aj...

I förmiddags hade vi fint frukostbesök i form av Helena & Charlie. Jättemysigt att få snacka av sig lite. Var längesen vi sågs. å Charlie var ju en riktig going. När han skrek så tittade Molly lite konsigt på han men sedan brydde hon sig mest om att få käka köttbullar..
Innan lunch begav sig dom hemåt å jag å snuttran käkade innan vi packade ned henne i pulkan. Otroligt vacker väder det är idag. Strålande sol och bara så härligt. Snuttran blev trött i pulkan så vi fick vända hemåt å lägga henne i vagnen. Jag tänkte jag kunde passa på att skotta på garagettaket. Jajemän..Tog ett tag innan jag fattade hur jag fick upp stegen...vi har en såndär ihopfällbar...Men tillslut! Skam den som ger sig...med lite skakiga ben så kom jag tillslut upp på taket....I över en timme skottade jag och det är fortfarande inte klart. Men helt plötsligt när jag stod där uppe så var det som om nån satte en kniv i magen och så kom den...mensvärken...Asså det kanske inte är så trevligt att skriva om men sedan jag fick barn så har jag sån sjuk mensvärk.å då menar jag SJUK värk!! ..Man vill bara gå å lägga sig å dra nåt gammelt över sig.. Skulle egentligen vart på middag hos tjejerna ikväll men jag känner bara att jag vill ligga hemma med en varm filt och inte umgås med nån. Får träffa dem en annan gång. Känner mig inte alls social för fem öre.. Kan inte fatta att det bara kan göra så satans ont.. Det är sån jobbig smärta mä..man kan liksom inte göra så mycket.. aj..aj...aj...säger jag bara... vill inte mer...
Nu får D ta resten av snön som säkert snart river ned hela garaget..sjukt tungt det var..Å snön på uterumstaket ska vi inte snacka om..jisses..det faller säkert snart. Får verkligen inte hoppas det men där är ju säkert 1 1/2 m snö på taket..

Nu ska jag lägga mig..snuttran sover men hon vaknar säkert passande perfekt när jag virat in mig i filten..=(
nu mår jag illa också...

å just det ja...blir inget stockholm i helgen... M&M e fortfarande sjuka..=( Tråkigt men men..vi får boka en annan helg bara!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Men stackare där, usch, har du så ont? Fy f*n.. I alla fall så var du saknad i afton, vi hade väldigt väldigt trevligt och skrattade mycket!



Ska bli himla kul att träffa er nästa vecka i alla fall!

Kramar från oss

2010-02-11 @ 21:16:22
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0