Klarade natten bra!

D är ju i Amsterdam så inatt fick jag & snuttran sova själva.
Efter barnkalaset hos Ebba så var snuttran jättetrött. Hon åt gröt och sedan välling sedan la jag henne vid kvart över sju. Hon däckade direkt.
Jag & Mia & Sandy satte oss sedan å grejade inför bröllopet. Vid halv nio var vi klara så sedan vart jag ensam. Satt i soffan en stund, men gick upp å la mig sedan. Kan liksom inte slappna av riktigt när inte D är hemma. Egentligen skulle man väl tagit vara på den stunden när man är själv. Tagit ett glas rött, lagt fötterna på bordet och bara njutit..men icke!
Vid 22 tiden så hostade snuttran och jag passade på att lägga över henne i våran säng....ville ju inte sova ensam i sängen om tjuvarna skulle komma. Sedan sov vi faktiskt helt okej, eller ja snuttran sov gott och jag sov lite från och till. Blev jätte-lättad när jag vaknade och klockan var 06.15..yes! jag hade klarat en natt ensam!! Var så stolt över mig själv att jag inte skrämt upp mig under natten eller hittade på att ngn var under sängen eller höll på att klättra upp på balkongen!
Vid 07.15 vaknade snuttran och vi gosade en stund sedan var det dags att börja göra sig iordning för kl 9 skulle vi vara hos Allie & Ebba och fotografera. Ebba var dock inte så medgörlig men jag fick några bra bilder, och däremellan hann Ebba både slå och putta Molly ned i golvet..Molly vart helt förstörd...
Sedan gick vi hem och Em kom på ett snabbbesök!
Sedan åt vi lunch - torsk! mmmmmm!! gott!
Nu har snuttran somnat och jag borde egentligen städa....men vart tog orken vägen??....
Ska försöka ta tag i det nu!


Och ikväll är det symöte!
Hoppas bara att D:s flyg går enligt planerat så han hinner komma hem innan jag ska bege mig!

hitta orken...hitta orken..hitta orken........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0