Bara för att....

jag skröt så förbannat om snuttrans stående rutiner så...
VEM tror ni vi vaknade av klockan 05:30 igår morse?
Sittandes i sin säng å diskutera med nallen????
Jag gick dit i sömnen och gav napp och så somnade hon om...

Och VEM vaknade vi av klockan 03:30... måste bara skriva det igen: 03:30!
Liggandes i sängen å tjattra med nallen.
D gick dit och hon somnade om direkt!

Varför??
Varför undrar man...
Varför känner man för att ligga å tjöta med nallen istället för att söva mitt i det vi kallar natten i våran familj?
Nu ska man ju inte klaga över att hon inte skriker, men varför gör hon inte det? Varför är hon helt nöjd med att bara ligga där å tjöta, och sedan när vi kommer så är det precis som..Okej då jag får väl sova då och så lägger hon sig på sidan å kurar ihop å somnar om...
unge...



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej ! Fick du ordnat med headern på bloggen? Jag har fått hjälp med min nämligen, men har du photoshop?! isf får du mycket hjälp på designadinblogg.se med resten! Där har jag varit inne och kollat! :)

2010-01-24 @ 22:18:47
URL: http://emmafridajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0