Vardag härliga vardag!

Ja äntligen...om man får säg så? Så är helgerna slut och man kan gå tillbaka till vardagen. Det har varit jättemys å ha D hemma och att vi har fått fira jul tillsammans med våran fina lilla tjej. Nyår har passerat och jag har fyllt år och vi har umgåtts med vänner å haft det trevligt. Men det är ju faktiskt lite skönt att det nu börjar rulla på i vardagen igen.
D jobbar 2 dagar nu sedan är det ju helg igen. Då fyller M 30 år! Skall fira henne på lördag. Då blir det väl fest igen=)

Fastän julen passerade i ett nafs och julkänslan var som bortspolad så var det ändå mysigt. Men som Anneli min vän skrev så kanske man har blivit för gammal för att ha den där pirriga känslan som man hade när man var liten å väntade på tomten. Nu känner man verkligen som man hört många säga förut: Julen är barnens högtid.
Födelsedagen min är ju som den brukar men jag fick många fina paket och skall äntligen få unna mig en timmes ansiktsbehandling!

Vintern å våren som följer kommer att fyllas med planering inför M&M:s bröllop, superkul att få vara en del av det.
Har inte skrivit så mycket om det här men det kommer mer framöver.


Idag på första vardagen själva så har jag & snuttran bakat muffins med chocolat frosting på som vi skall bjuda sy-tanterna på ikväll. Japp, för iockmed vardag så är det symöte dags igen!
Sedan bakade vi hallongrottor.
Har ätit middag, snuttran fick fisk som hon älskar.
Tror hennes andra framtand håller på att riktigt gå igenom nu för hon ville bara snutta på nappen, så det fick hon och så sover hon nu igen. Okej att hon brukar sova mycket men kanske inte riktigt så här mycket. Hon såg jättetrött ut när hon satt å kollade på när jag dammsög innan. Så jag la henne i sängen och hon bara kurade ihop sig med Ninis.
Nu ska jag fortsätta städa och sedan är det dags att förbereda kvällsmat sen kommer sytanterna. Ska bli mysigt att träffa dom igen å få en liten uppdatering. om vi syr??...jodå! Alla har sina projekt, så emellan skvallret så syr vi litegrann ;=)



Världens finaste jul-tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0