- 4 kg... kan inte stämma?

var hos svärmor och svärfar igår och vägde mig... det är liksom på deras våg jag alltid vägt mig och man säger ju att man skall väga sig på samma våg hela tiden för annars kan de bli missvisande..
så jag upp på vågen......59,6...WHAT??
nä..kan inte stämma..
Isåfall, så skall jag alltså gått ned 4 kg...jaha VART nånstans??
Kanske 1-2 kg men f-n inte 4..
Fel på vågen!!

Och så började jag fundera...man säger ju att promma är bäst för fettbränningen..Men..om jag då har feta ben...tar det på benen först då för att det är där man liksom tränar när man går?
Jag vill ju att det skall fettförbränna på magen..så jag inte blir som pappa...smala ben och stor mage...
Kanske kan känna lite på magen att det faktiskt tagit sig lite efter 1 veckas promme!
Jag är helt inställd på att fortsätta promma!
Det är skönt att komma ut i friska luften och känner man sen att man tappar lite daller, så WHY NOT...
men 4 kg daller?? in my....säger jag...

vicka världsproblem man har....


Kommentarer
Postat av: Svetlana

Gumman, stirra dig inte blind på vågen, fram med måttbandet i stället. Där ser du resultaten..

2010-03-18 @ 15:39:32
Postat av: Anneli

Men shit Maaggs!! Så kul, jag är övertygad om att det kan stämma! Men du, jag har hört att ända sättet att bränna fett på magen är promenader eller att springa/jogga så du är nog på rätt spår!!

Mina hål i skärpen är slut så här har det också hänt något, får se på måndag vad det står på vågen då...



Kram

2010-03-18 @ 17:34:31
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hallå.

Vi har 200 bollar just nu men ska köpa minst 2 paket till då vi ska ha bollarna i den sexkantiga lekhagen, så det behövs mååååånga bollar =)



Mät istället, det tycker jag är bättre. Fast det beror ju lite på hur man tränar =)

2010-03-18 @ 20:14:46
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0