Det är pirrpirr å ångest blandat med glädje & känslan av att det kommer bara bli SÅÅÅÅ grymt!

Ja! jag vet jag tjötar..men va f-n... det är inte varje dag liksom en av de bästa vännerna gifter sig...å det är inte varje dag man ska agera Toasmadame.
Precis hemkommen från dukning...stod vid min plats och kollade av lokalen...Tänkte: imorrn står vi här med allas ögon riktade på oss när vi ska säg nåt...
Tankar: Tänk om dom inte tycker vi e bra? roliga? tråkiga?...
Får pirrpirr i magen när jag tänker på allt som kommer hända imorrn, allt från att vakna till det hela är över!

Sitter å förbereder det sista! Tror, och har en känsla över att det kommer gå bra..men så kommer det där orosmolnet:
Tänk om alla minns den fräcka festen men de där toastmasterna kunde la hellre kvittat...
Nej då så får det inte bli!
Imorrn är det klackarna i taket och vi laddar inför årets fest!

Det kommer gå bra!
Det bli bra!
För vi e så jävla grymma ;=)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det kommer att gå kanon! Ärligt engagemang is the shit! Ha det så kul.

2010-03-26 @ 23:39:44
Postat av: emma-mamma till meja

Hoppas att ni får en toppendag idag. Ni kommer klara det strålande tror jag :D

Kram

2010-03-27 @ 08:00:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sa till D när vi gick hem från mor och far för en stund sedan att nu borde ni vara mitt i det..



Är så säker på att det gått bra och grymt spänd på att höra om allt!



Kram kram

2010-03-27 @ 22:23:31
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0