Pepp-walk?

Jag & Anne har gjort en deal! Vi ska gå minst en timme om dagen från ock med NU!
Anne , http://annelicarlsson.wordpress.com/ ,har gjort sin runda idag...hmm..jag & mollys mormor och Molly har vart på Gekås hele dan så jag har inte liksom hunnit ut än + att snuttran somnade i bilen på vägen hem från mormor och sover fortfarande.. Solen strålar ute så det är inte det att jag inte liksom kommer kunna gå ut å skylla på skitväder..nej då..och förresten så finns det inget dåligt väder bara dåliga kläder..=) (anne du e förlåten om det skulle regna pga inget innehav av regnskydd...än..;=)
Efter möhippan kan man liksom leva efter det mottot: inget dåligt väder, bara dåliga kläder..=)
Eller som våran granne sagt om pappa: Jag har träffat the MAN...han som inte gör som alla andra..När ALLA andra stannar inomhus på grund av att dom är insnöade, nej då sätter han sig i en minubuss med 15 tjejer å kör upp till Göteborg!
haha..kan tilläggas att denne granne är jordens storbonne och pradar no me än å annan dialekt om man si sauuuuuu...
tillbaka till promenad!
Jo..snuttran sover, klockan är 15.36...vaknar hon snart tro? När hon vaknar är det gröt-tajm och sedan tänkte jag promenad! men....Roger & Katrin kommer vid 17...hmm..jo men jag kanske hinner 30 minuter, sen får jag ha det som strafftid tills imorrn!
Vi bestämde att man skall ha gått minst en timme om dagen i snitt fram till 27 mars! Och gör vi inte det då är det andra bullar! I form av 1 vit helg + en helg eller vecka utan CHOKLAD!!

Nu ska vi pepp-walka varandra Anne! Vi ska klara detta!
Trots milen emellan oss så är vi starka ;=)

p.s. nu vaknade snuttran!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är ÖVERTYGAD om att vi kommer klara det!!

Känner mig redan sugen på att gå HELA tiden, avslöjade för D innan att igår när jag och Ture var ute på vår långrunda så sprang jag lite också.. Älskade att springa förr men det är ett X antal år sedan... Men det skulle vara nice att börja igen..



Men du, eftersom vi "bara" MÅSTE gå en timma varje dag fram tills bröllopsdagen så vet man ju att det får ett slut, bara att bita ihop! Sedan får man skita i det om man vill, men inte nu!



Ha en härlig melodifestivalskväll!!

Kram kram

2010-03-13 @ 18:08:12
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0