Varför är man så trött?

Jag blir så arg på mig själv ibland..För nästan varje kväll somnar man i soffan...alldeles för tidigt kan tilläggas.. Förstår inte varför man e så trött?!!!!
På dagarna känner jag mig hyfsat pigg liksom. Har ju oftast fått sova hela nätterna, snuttran kanske vaknar till vid 00-01 tiden men då är det bara att gå dit, sätta i nappen, ge nallen å så somnar hon oftast om. Sen har hon börjat vakna vid 5 tiden, men då hämtar jag henne och när hon inte krånglar brukar hon somna om direkt och så sover vi till 7. Så det är ju inte det att jag är uppe hela nätterna liksom, så att det är det som är anledningen till att man är trött på kvällarna..
Jag blir så arg på mig själv, för varje kväll så får man dåligt samvete när man somnat för D är ju hemma vid 17-18 tiden, sköj då om jag ligger å sover vid 20 tiden..
Nej skärpning!!

Idag är det en BLÄÄÄÄÄÄÄ dag känner jag...Åh...jag är rastlös, känner inte att vara hemma, känner inte för att göra nånting faktiskt, vill gå ut å gå men vill inte gå ensam sen finns det ju inga roliga ställen att promenera på här när det är typ igensnöat på de ynka promenadställena bläääähhh, kanske skulle ta å städa inför barnkalaset imorrn...men bläähhh...
Skulle egentligen bara dratt nåt gammelt över mig.....men orkar inte...

Ta tag i dagen nu å ska försöka rycka upp mig!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Känner precis samma sak som du idag.. Är helt nere.. Min stubin är av så fort Ture "trilskas" blir jag sne. Vill göra något men alla förslag jag kommer på får tummen ner..

Efter att jag läste din status om promenad tog det inte fem minuter sedan låg Ture i vagnen och vi var ute, så jäkla skönt!! Men nu sitter jag här igen och känner mig låååååg och nere....

Det verkar som den tröttheten du känner på kvällarna den känner jag på dagarna.. Det är skitjobbigt, har ingen energi känns det som..

Har inte vant mig än vid att Ture vill upp SENAST 6, jag gå inte och lägger mig tidigare liksom, somnar sällan före 23.. Så 7 timmars sömn är uppenbarligen för lite för mig.. Hur det nu kan vara det..



Vi kommer gärna imorn om vi får! Ture är "bara" snorig.



Du skulle bott här idag Maggs, då kunde vi gnällt och surat tillsammans i alla fall!!

Kram på dig!

2010-03-09 @ 12:28:28
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0