Vad hände?

Ja det kan man fråga sig...I lördags skulle vi på Arvingarna och ha kul. Vi började hos mia och sedan åkte vi vidare. Klockan var bara halv nio när vi åkte å man hade väl druckit en del vin, men inte mer än vanligt. Vi kom dit å jag dansade lite..sen hände nåt och jag minns ingenting mer....Jag drack ingenting sedan vi åkte från mia, och där drack jag alltså bara vin..Brukar ALDRIG bli så som jag blev i lördags. + att jag verkligen inte minns nånting..Det är ganska läskigt kan jag tycka..Jag hade kommit till D å sagt att jag mådde konstigt och sedan minns jag inget mer. D, Mia & Katrin hade tagit hand om mig och fixat så vi fick skjuts hem.
Fattar inte vad som hände! Kan väl omöjligt bli så av vin? Drack alltså det sista vinet vid kvart över åtta och detta hände vid 22.30 tiden...Eftersom jag inte minns nåt så vet jag inte om jag smakat på nån annans dricka eller nåt..
Funderar också på att tänk om man vart helt själv när detta hände? Och inte haft nån som tog hand om en? Jag hade ju liksom inte fattat om det var mina kompisar som tog hand om mig eller om det vart nån helt främmande? läskigt..
Tror ändå inte på att det bara kan vara vinet som gjorde mig såhär...måste ha vart nåt annat... För som sagt, jag brukar ALDRIG bli sån och skulle det vara nångång man fått lite väl mycket brukar man liksom känna okej nu räcker det, nu kör vi vatten och så blir det bra. Men här sa det verkligen PANG och sedan har jag tappat flera timmar....

Tur man har sina vänner & D som tar hand om en, för vem vet vart jag lagt mig annars å somnat eller nåt?
uschja...


Kommentarer
Postat av: Frida

Detta förstod inte jag, tyckte mest att du va goo när jag träffade dig. Fått något i glaset eller vad kan det varit? Usch va läskigt. Kram Frida

2010-05-10 @ 19:02:54
URL: http://emmafridajohanna.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Usch, det låter inte alls bra! Får känslan av att du blivit drogad, ju!



2010-05-12 @ 16:32:14
URL: http://ingridbloggar.blogspot.com
Postat av: Miranda

o vi svenskar som tycker att alkohol är ingen farlig drog. In my ass.. samma skit som allt annat!har oxå haft den tanken då man ibland haft minneslucka om hur fasen man kommit hem osv.. Man vet ju förtusan inte vad som kunnat ha hänt..i fyllan o vyllan!

Tycker du att jag alltid är brun maggz???TACK snälla för den komplimangen!bästa på länge!ha en bra dag/helg!kram

2010-05-13 @ 12:58:31
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0