Deja vu

Sov hos mamma och pappa inatt, ja eftersom jag fortfarande är en utav dem som tror att det är troll under sängen, mördare i källaren och rånare i trädgården, så sover jag så fort tillfälle ges när inte D är hemma, hos ngn annan. Mina trogna hotell-räddare brukar vara M&M men i onsdags så kom Kathy och räddade mig, vi tog ett glas vin och kollade på Mc Dreamy! Supernajs! Sedan sov vi och Molly vaknade 05.45, smärre chock för stackars Kathy, men vi som i jag och Molly gick ned, kollade på Bollibompa och sedan väckte vi Kathy vid kvart över 8. I Torsdags var det mindre familjekalas hos pappa då han fyllde år, och jag tog givetvis chansen att bädda in mig i det enda återstående barnrummet. Sov gott och vaknade vid halv sju. Gick upp och gjorde mig iordning och mamma stod vid spisen och gjorde varm choklad - å ja då snackar vi inte varm choklad som O´boy utan RIKTIG varm choklad, som får skinn när den blir kall men är bara underbart god när den är varm!! Precis som förr!! Och när jag doppade ostmackan i varma chokladen kändes det precis som när man var 6 år igen -och allt var precis som det skulle!!
Fan va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0