Det nya livet.

Allt går så fort.
Tiden, Sommaren och veckorna!
Idag är skruttisarna 8 veckor.. FATTA!!
Tänk att de där två skruttarna för 8 veckor sedan fortfarande vid den här tiden låg i min mage?
Och att dom nu finns och det är som om det aldrig varit annat.
Att dom nu kommit och är två finaste skruttar som nu är sina egna identiteter.
Som vi hittills känner dom så:
Neah - rätt lugn, kan ligga å kika och le i babysittern för sig rätt länge. Äter duktigt med 4 timmars mellanrum och sover duktigt om nätterna. De gånger hon vaknar före Stella så vaknar man av henne att hon ligger å suger på händerna. Skall mycket till innan det däringa GALLSKRIKET skall till.
Verkar vara mycket nyfiken och med hennes stora blå tittar hon på oss och ler.
Stella - lite sprattlig men har lugnat ned sig i humöret de sista dagarna, verkar vara "beroende" av att känna Neah nära sig. Kan också ligga i babysittern och kika, helst med Neah ställd framför sig. Har börjat le och "prata" väldigt mycket. Äter fler gånger än Neah och lite mindre åt gången. Vaknar gärna en gång på natten och vill ha mat...NUUUU!!!!
Var inte rädd, jag går bredvid er.
Kom ta min hand, jag håller i er.
Här i min famn, kan ni våga tro.
Sänk era murar, jag ger er ro.

Text från en av låtarna som vi planerar till dopet. Kommer bli så fint med världens bästa Maria som sjunger.
Kan nog inte ännu riktigt förstå att man faktiskt är trebarnsmamma...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0