Ett bubbel där och ett bubbel här..

Nu känns ni.. Det liksom bubblar i magen hela tiden. Då och då känner jag en liten liten liten "spark", en där och en där... Hur skumt som helst men helt underbart som helst.
Bubblet ger mig en känsla och påminnelse om verklighet -ni finns faktiskt. Inte bara på ultraljudsbilden, inte bara från tanken på att det ÄR två, utan nu känns ni på riktigt.
Vet att ni inte är så stora än, och inte jag heller för den delen, men ändå så känns det så extremt annorlunda denna gången. Magen spänner, allt spänner och man känner sig på nåt sätt mer gången än man vad egentligen är, det är en konstig känsla det där...går inte riktigt att förklara.
Men den där underbara känslan av att faktiskt få känna er är så kul. Nu är det på riktigt, nu är det konstaterat, nu är det på väg, nu händer det =)
En vän sa: Se det som en gåva..
En annan sa: hahahahahahhaa...
En annan sa: Det är bara dom som klarar av det som får det!
Många säger: Fräckt och gu´va kul!
Vi tänker: Dubbelt upp = dubbel glädje!
Alla tankar går galet upp och ner och fram och tillbaka. Det oväntade som skall ske har vi ingen aning om hur det kommer bli. Men det kommer bli fantastiskt och spännande att följa - det måste det ju bli.

Idag dax för första besöket hos mvc sen "chockdagen" den 11/1 kl 11..haha. Idag ska vi antagligen planera in resterande besök, man vet liksom inte riktigt vad som gäller nu när det helt plötsligt var 2 i magen.
Nu ska jag och snuttran åka ned till M - och där talar vi verkligen en höggravid kvinna=) - där ligger jag ännu lite i lä..=)
Sen är det dags för barnkalas och sedan symöte - fullt planerat som vanligt på den ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0