Dagens:


Humör
: Ganska ok,  
Gjort: Sovit hela förmiddan
Planer: Måste ut och få frisk luft. Får se vad jag hittar på. Borde egentligen åka till stan...
Ser på: Dataskärmen
Lyssnar på: Utan dina andetag med Erik Linder
Läser:
Dricker: Vatten
Äter: Tomater, Vindruvor & M-kulor...så j-vla gott!
Bästa: Att guldklimparna snart kanske är här och att jag har jordens finaste snuttra och D.
Sämsta: Att jag inte orkar åka till stan för ärenden som måste göras...
Twinsen: Just för tillfället - lugna
Väder: Mulet med lite sol då och då
Tror: Jag har ett hål i tanden...aj...
Längtar: Tills imorrn då vi ska se på er igen. Var 3 veckor sen sist!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hur gick det på UL?! Ser man något nu för tiden? Känns som att det borde vara så stora liksom, bar hud överallt!



Herre min je Maggs, snart är det juni och twinsen kan få komma när de vill! Konstigt!



Hur ligger de i magen? Hur ser den kommande förlossningen ut än så länge?

Kram på er

2011-05-18 @ 09:56:01
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/
Postat av: Pernilla

Jag hoppas det gick bra på UL och att läkaren tog dig på allvar. Kanske kollade tappen i fall den var påverkad. Får gärna berätta sen hur det gick.



Jag fick komma hem igår igen och det är mycket vila som gäller nu så de förhoppningsvis stannar lite till.



Ha det fint.

2011-05-18 @ 10:57:02
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Leifandrea

Very informative and enlightening website

2011-10-05 @ 09:49:57
URL: http://leifandrea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0