Vecka 37 imorrn! Hejja hejja!

Igår var vi på UL igen och fick se er!
Alltid lika coolt att få se er, trots att man bara skymtar ett enormt huvud eller en suddig arm då och då.
Denna gången kunde man se hur ni andades...det var cool. Hela magen gick upp och ned.
Ettan ligger fortfarande med huvudet ned och tvåan med huvudet upp.
Läkarn tyckte det var kul att få se två sådana fina enäggstvillingar, då det som oftast brukar bli nån typ av komplikation med enäggstvillingar, antingen att den ena växer mycket mer än den andra eller att mamman får olika typer av krämpor som högt blodtryck, äggvita osvosv. Men allt är bra med mig, förutom mitt järnvärde då. Men ÄNTLIGEN skall jag få en spruta med järn idag! (vet inte varför jag säger äntligen till en spruta...) men ändå.. Det ska bli skönt att se om min trötthet blir bättre av en spruta med järn.
Skall upp till förlossningen för att få den idag. Mina järndepåer var inte mycket att komma med sa läkarn. Så för att jag inte skall tuppa av under förlossningen skall jag ta två sprutor i veckan.
Imorrn är det juni - alltså eran månad!
Tillockmed snuttefiltarna är klara - eller ja...jag har skickat dem till sömmerskan Alli som skall fixa dem =)
Nästa vecka är det UL igen och sen har vi bara ett till inbokat - så ja...ni kan komma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0