Och så hade det gått 5 månader....

Hej!
Jag heter Neah Elisa Alicia.
Jag kan skratta! Jag älskar att skratta, jag kan dreggla ner mig, är rätt bra på att "äta" gröt.
Att leka under babygymmet är grymt kul, att tappa leksaker ur händerna och att inte få tag i dem igen är fruktansvärt IRRI, jag älskar mina systrar och ler när jag får leka med dem.
Att sova är för jädrans gött - helst mellan 21-08.30.
Mitt hår börjar bli långt så jag måste klippa mig snart!
Jag kan vända mig, rulla runt och gillar att sitta upp!
I 5 månader har jag funnits nu och jag älskar varje dag!
och just det...jag väger 6800 gr och är 65 cm lång!
Hej!
Det är jag som är Stella Viola Isabel!
Att nu har kunnat greppa saker och vända sig hur som helst är bara grymt kul!
Gröten kan lika gärna kvitta - ersättningen är ju för jädra go!
Jag skrattar och ler åt det mesta, kanske lite avvaktande om det kommer nån typ jag inte känner igen, men mina systrar är ju bara föööör roliga!
Att tappa leksaker är för mig också väldigt IRRI!!
Dregglar ner mig gör jag ofta!
Och söva är ju bara för jädra gött! Precis som syrran håller jag samma tider!
Jag älskar livet och allt jag hittills blivit bjuden, ja förutom gröten då.... (fattar inte varför morsan ska hålla pååååååååååå)
Och ja jag är 6700 gr tynge och 65 cm lång!
Snart vill jag kunna sitta upp - så det tränar vi på varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0