Utmanad

I måndags drog jag med alla kids till gekås! Galet? Kanske! Men jag var bara tvungen att testa!
Först in på skobo för att köpa skor till Molly! 30 min och Två par bajs blöjor och matning av två minsta var vi sedan inne på gekås! Molly hade fått strikta order om vad som gällde och skötte sig exemplariskt! Hon stod på ståbrädan och på ena sufletten hade jag en korg och fyllde varukorgen under vagnen så gott jag kunde! Molly var supergo vid barn avdelningen och satt å smaska choklad medan jag plockade ihop julklappar till twinsen!
Det var tok mycke folk men trots detta stångade vi oss fram!
Efter två timmar, en hel del svarta blickar från tanter som tänkte: åk hem me dina ungar och stanna där!!, så var vi nöjda! Vi skulle inte ha så mycket utan jag såg det mest som en utmaning för mig själv , för att se om det verkligen gick och det gjorde det!
Molly ville inte ens ha dockan jag försökte mut-köpa till henne....
Sen helt Klart att jag givet hade kollat på fler grejer om jag vart själv eller om det inte hade vart så jädra mö folk! Men nu gjorde jag det och inte ens enda gång behövde jag ryta till på henne eller inte heller att hon gav ifrån sig ett enda gnäll!
Så det var utmaningen för denna veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0