Slappt!

Efter en sånhär helg så är man slapp idag kan jag säg.
Disk-berget i köket skriker, men jag hör det knappt... Våga eller orkar inte ens vara där inne, men jag vet att jag måste ta tag i det....typ...nu....
Molly är också slapp, hon går mest här å lullar och leker.
Neah & Stella har precis däckat i vagnen, de är också trötta efter gårdagen. Somnade igårkväll vid 20 tiden och vaknade 7 resp 7.30. Och nu sover dom igen.
Ska ta tag i huset nu...
Funderar på att åka till lampaffären i eftermiddag för att hitta en fönsterlampa & taklampa till twinsens rum, fick två igår men jag vet inte riktigt om de föll mig i smaken.
Men får se. Kan mycket väl bli så att vi bara stannar hemma hela dan och slappar.
D är i Norge till imorrn så R&P kommer ikväll och sover hos mig. Att sova ensam har fortfarande inte blivit riktigt min grej...
Triss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0