Där ser ni själva hur högt ni når

Jag ska torka era tårar
Jag ska kamma erat hår
Reda ut alla härvor
Försiktigt och så gott det går
Jag ska bada era fötter
Jag ska tvätta era sår
Sen ska jag lyfta era händer och säga
där ser ni själva hur högt ni når

Jag ska lyfta era fötter
Dom ska flyttas tills ni går
Den ena efter den andra
tills ni trampat upp ett spår
jag ska gå i eran skugga
Om ni faller finns jag där

Sen ska jag lyfta era händer och säga
där ser ni själva hur starka ni är


Jag ska köpa pärlor
det finns pärlor utav glas
Det är sånna jag vill skaffa
Sånna som kan gå i kras
Jag ska säga att det vackra
är så skört, så skört som ni

sen ska jag lyfta era händer och säga
var rädda om er själva nu

Jag ska lyfta er krona
den av törne som ni bär
Jag befirar erat huvud
från det som tränger, det som tär
Jag ska ge er en gloria
som lyser upp vart än ni går
sen ska jag lyfta era händer och säga
där ser ni själva hur högt ni når




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0