Sy junta!

Japp!
Efter två års (typ) sparande så var det dax.
Och i Lördags bar det iväg med "tanterna"-  vi begav oss söderut!
Det vankades spa, bad, helkroppsmassage, champagnelunch,vin å massa flams å trams!
Fantastiskt härligt!
För min personliga smak fick dock maten ett ganska stort minus, är ju van vid min gourmetkock hemma. Men annars var det mest ++++. Båstad är ju en otroligt fin liten stad. Mysiga hus, vindstilla? och charmiga små gator.
Efter helgen var jag trött men utvilad på samma gång. Otrolig träningsvärk i rygg, nacke å axlar efter massagen. Fick nog den "bästa" massören av oss alla.. Rackarns va hon drog å slet i mig... Frågor som ställdes var:
- har du många småbarn?
- går du på massage regelbundet..?
När hon fick svar: 3 och aldrig, tipsade hon så där vänligt men bestämt: Spikmatta.... är ju annars en bra investering!
Så på lördag när vi skall till Hell on Earth (eller hur var det kajs..) så är det det första jag skall investera där!
För på Lördag är det dax för nästa galejj! jippijejj!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh härligt med massage :)



..men du vad var det för tvprogram? Hade jag inegn aning om, men det var ju coolt att du kände igen mej ;)



Kram

2012-04-19 @ 19:42:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ja du, undrar vad det var för program...hmmmm... zappade runt lite å det var på ettan eller tvåan.. ja jag vette katten.. Undrar om det finns nåt program som heter " vi ska ha barn..."? ja jag är osäker!



=)

2012-04-20 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0