Mamma

Kommer du fortfarande kunna krama mig,
När jag kommer behöva dig?
Kan du fortfarande torka min tår,
När du nu ifrån oss går? 
Kommer du fortfarande kunna hålla min hand?
Fast du befinner dig i himmelens land?
Finns du fortfarande här och oss din värme ger?
Fastän vi dig inte längre ser?
Om det bara fanns en chans
Till att du fortfarande fanns
Då skulle det inte värka så i mitt hjärta
Fast jag vet att du nu är fri från sjukdom & smärta.
Så snälla mamma håll om mig när jag är rädd, visa mig rätt 
För jag lovar detta kommer inte bli lätt.
När vi nu sorgen fått smaka
Är allt vi önskar att du kom tillbaka.
så snälla mamma vaka över oss varje ensam natt
Älskade lilla mamma våran skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0