En het diskussion...

här hemma just nu är:
 
* Förklara för en tjurig 3 åring att det som är inspelat från TV:n är inget som mamma kan styra över.
 
tex:
Vi har ett x antal program med nån Polly Pocket inspelat. Programmet är ca 10 min, men både före och efter är det diverse andra program och reklam. Det är dessa hon tycker är kul och blir helt vild och galen när det stoppas.. 
Vad mamman då försöker förklara är att det är inspelat och jag kan inte göra så mycket mer åt det när hon vill se meejjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaa!! 
Jag erbjuder att vi kan börja om från början...
Men icke!
Sur som ättika...
 
Jag ger upp och säger att jag inte kan göra nåt åt detta. Mycket kan superhjältemamma men inte fixa program som är inspelade till att bli Live... 
Jo NÅN kan får mamman till svar.
Nej ingen kan det!
 
Går min väg & hör klassikern:
- dumma mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0