Girls night!

I lördags hade jag och M en riktig tjejdag,kväll-natt! Tjoho!
Rackarns va trevligt det var.
Vi började med att dra in till stan på dagen och bara skrota runt. Ensamma, utan barnvagnar,snytpapper,blöjbyte, mutor, skrik och bråk - fatta!! så skönt och ändå konstigt. Man var halv liksom..
Men vi fick iallafall shoppat träningsbyxor till vårens kommande pass! Rea på TeamSportia passade som handen i handsken!
En fika på Mignon och några timmar senare befann vi oss i min soffa med skumpa och fötterna i fotbad! Lyx!
Sen bar det ner till svärisarna för bad i deras utepool! underbart! Flera minusgrader, skymning och lite Smirnoff Ice på det! Gött!
Sedan laga vi mat, pimpla vin, kollade mello,pimpla ännu mera vin,  spelade alldeles för hög musik, telefonterra lite folk, dansade, tjötade och flamsade! Vi fick också loss Anna från alla barn å James Bond tittande män.. Efter lite lätt övertalning befann hon sig också med oss,vinet,drinkarna och musiken! Det spelades e-type Linda b, ja jisses vilken fart vi tre fick till! Jag säger bara: köksgolvet - sicket dansgolv!
Tack A och M för en fantastisk rolig kväll och natt!!
Så fantastiskt att bara få vara M för en kväll! Det lever man på länge!
hur söndagen spenderades behöver vi inte gå in på........

Kommentarer
Postat av: Mia

Super duper var det! Har aningens press på mig;-)

2012-02-07 @ 12:35:20
Postat av: Anne

Låter ju hur lyxigt som helst! Ett bra tips, ska minsann unna mig något liknande om några månader!! :-)

Kram

2012-02-08 @ 04:18:25
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0