Varje onsdag...

undrar jag:
Kommer dom inte snart?
NÄR är det dags?
Vad ska hända denna gången?
Hur slutade det sist?
Får jag inte ta mitt onsdagsvin till premiären snaaart?
Å sen får jag kalla kårar... tänk om.. tänk om det är slut? Tänk om det inte börjar igen...
paniken sprider sig..
men så....
ett datum på kanal5 hemsida får mig att bli lugn....
7/3!!
Don´t miss it for the world!
Kathy, nu måste vi ju först bara ploga vägen i skogen eller nåt, så vi kan ta premiärvinet tillsammans som vi brukar... visst..? =)
Å vad snackar vi om då?
7/3 kanal5 kl 21, that is da shit!
haha..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

lite irriterande att du inte skriver vad det är du snackar om tyckerjag:-)

2012-02-22 @ 16:48:55
Postat av: Maggan

Greys Anathomy , Kajs! Greys Anathomy :)

2012-02-22 @ 19:42:01
Postat av: sandra Gunnarsson

7/3

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Den dagen är ju vi på SME kickOff... Buuuuhuuu!



Vi kanske kan smita iväg tidigare från kvällsaktiviteten så att vi inte missar premiären? ;)

2012-02-23 @ 11:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0