VP eller bara tråkig....hmmm...

Igår vart vi bortbjudna till grannarna. Det var riktigt trevligt, vi tjötade en massor och drack vin.
Vid tolvsnåret kände jag - nej tack men det är bra nu. Jag kör vatten nu. så i över en timme pimplade jag vatten istället!
Är det då man börjat bli gammal? Mogen? Patetisk? Smart? Tråkig? Ordentlig? Samlar VP?..
hmmmm...
Jag vet inte riktigt, men idag mår jag riktigt bra faktiskt! Jämför med andra hälften som var mer död än levande när hela trion väckte oss 06.45... härligt med småbarn som vaknar i tid liksom!
ZZZzzzzz....
Eftersom jag är så himla redig ska vi snart packa ihop, röja upp i köket och sen dra på barnkalas! Tjoho!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

VP VP VP VP VP VP!!!! Härligt tycker jag! Det är ett tag sedan jag var bakis, typ 1,5 år sedan och de tillståndet saknar jag INTE! Men en vacker dag får man la uppleva det igen..

Men de var moget Maggan! Bra jobbat!

2012-02-27 @ 13:25:15
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0