Uppdaterad - finally!

Förmiddagen spenderades hos Lindorr. Körde ett träningspass... satans va jobbigt det va! Helt slut i armar och mage - härligt!
Sedan hjälpte hon mig med bloggen. Fick äntligen till en ny bild. Så nu har jag typ hållt på hela dan innan jag luskade ut hur man gjorde för att få dit den också. Är hyfsat nöjd, eller jag är nöjd med bilden men behöver några justeringar. Men det får vi ta vid ett annat tillfälle.

Tryck F5 för att uppdatera min blogg!
om det fortfarande är gamla bilden vill säga.
Twinsen var hel tokiga igår. Jag tänkte ändå, skönt nu kommer dom sova tidigt och NU har vi fått in en fin rutin här. Dom somnade vid 13 och vaknade redan nämligen vid 14.30 när vi kom hem från FS.
Eftersom dom inte sov så länge då som dom brukar så tänkte jag att nu kommer dom ju slockna in tidigt och man kan få en kväll för sig själv (ego), och inte en massa kids i knät jämnt. (jaja så farligt är det självklart inte).
Så vid 19 slockna Neah för att typ 20.15 vakna vara helt tokig...Vägra sova, bara sitta knät och sen kom den - kaskad-spyan! D får alltid sån panik..haha.....han är så rädd för lite kräk, trots att hon alltid liksom siktat in mig och hela soffan varje gång så springer han runt i ren panik och hämtar handdukar som om hon spytt flera liter.. (okej det känns som rätt mycket också när det väl kommer man ja...)
Sen var Stella också vaken - skulle bara vara knähund hela kvällen, tjöta, gnälla om vartannat.. Tillslut blev jag sur på henne och la ner henne i soffan - stensomnade... Begriper mig inte på henne..
Neah fick vara kvar nere med oss och när vi gick upp å la oss stensomnade hon i sin säng..
Ja det var helt enkelt en vaken-kväll för fröknarna mini N.
Dock inte lika kul för deras mamma som inte planerat att dom skulle vara vakna.
Men det är bara att kämpa på. Vi ska ha dom till att somna i sin egen säng!! Så är det bara! Vill ha in den rutinen på dem från början! Vid 20 skall alla barn sova! Det är mitt mål.
Och tänk va skönt när dom ändå kan prata.. Så man vet vad dom vill.. Nu får man sitta där i timtal - bära, gunga, klämma, vagga, lägga i soffan, ligga sängen, ligga på magen, rapa?, fisa?... tills man ändå aldrig förstår varför gnället är där?
Molly säger bara - mamma...pappa...kijjjlllaa...
Så vet man - dax att klia ryggen och så somnar hon på två röda!
(ja inte alltid men oftast)

Nä nu är det dags att fortsätta i garaget.. Japp jag började faktiskt innan!
Herrejesses va där ser ut.. Vem s-tan har gjort sån oordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0