Vardagsrutiner - välkomna tillbaka!

Trots att man har lite ågren över att allt bara passerat så fort. Julen och Nyår i ett nafs - så är det faktiskt rätt skönt att få vardagen tillbaka!
Igår var sista dagen då vi curlade vilket varit = godisätande lite då och då under dagen, sovrutiner= noll, myskläder gärna hela dagen, matvanor = ej godkända, samt lite annat som man bara gör när man är ledig och som är fullt ok!
Men nu är det vardag som inleddes med att D försov sig..
Jag & snuttran har slappat och ätit frukost. Neah & Stella sover ute i vagnen nu, så nu är det dags att ta tag i hemmet och sedan måste jag börja fundera ut vad jag skall bjuda på på mitt födelsedagsfirande på Torsdag.. hmmm...
Japp - vardagen is back. Ändå rätt skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0