Av barn och onyktra människor får man alltid höra sanningen?

Stirrar mig galen på all tvätt...Tvätt..tvätt..tvätt ta mejfAn-Överallt... Tvättkorgar stora som släpkörror & högar stora som hus.. njaa... men stooooora är dom iallafall!
Kliar mig i huvuvdet å klagar lite till Stortroll för att liksom få lite medömkan och kanske en klappande hand som säger: men mamma jag kan jjääääjjllppa dig..
Men i verkligheten gick det hela till såhär:

- Fy rackarns va mycke tvätt.. Va SKA vi göra määäää all tvätt, jag blir galen, klagar mamman...
- Men mamma... Vi lägger den i tvjjätttmaskinen så blijj den jjen ju!!!
Kan du säjjtta på Emil nu?

Ja, så underbart! Från å med ska jag aldrig se några probs med de stora tvätthögarna..
Och är det så att jag nånsin tvekar eller undrar nåt så är det bara att fråga barnen, för från dem är man alltid garanterad ett 100%-igt ärligt svar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0