Å det var därför vi inte fick några grabbs??...

Igår var jag rätt tönt..
Eller tönt, jag tänkte bara ur praktisk synvinkel..eller ja...
Var på leksaksaffären för att byta en gåvagn twinsen fick, bytte däremot till en askul hoppborg..
Strunt samma..
Såg "svärd-avdelningen" och tänkte på stortroll.Klart hon också ska få ett svärd.
Men gu va hemska alla ser ut muttrade jag för mig själv... Det ena ser vassare ut än det andra. Å grymma hemska gubbar på.. Leker man verkligen med dessa...
Uschja...
Väljer det här, rött och av gummi. Blir bra! Känns lite "snällare".. Å mjukt är det också..

Nöjd med mitt inköp åker jag hem glad i hågen... Stolt över att min stora tjej också ska få ett svärd. Å kan nu också va me å leka pijjjjat och kjjiiiiiiiig....
Tar upp svärdet och viftar så där coolt som piraterna gör... Bonnjjjkkk... Hela svärdet åker åt sidan...

- men mamma.. det däj äj inge sväjjjd......

Nä, jag kan faktiskt hålla med...
Gu va mesigt det såg ut...
Bara fjoingar sig åt alla håll när man liksom ska fejdas...
Näpp! Imorrn blir det byte av svärd, till ett utav de där grymma coola svärden.. Men som ändå är av plast ju förstås!
Jag är ju inte van vid dessa ändå "grabb-lekar" men förstår att ska de va så de va annars kan de kvetta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0