En ny värld...

Jag har gett mig in i en ny värld - sy-världen...
Visst vi har haft våra syjuntor i 2 år - men ja... med småkids så är ju den tiden egna tiden på syjuntan värd guld och vad jag åstakommit under 2 år bör kanske inte nämnas...men kaffe å kaka är gott =)
Men nu!
Jag har tydligen blivit vuxen och fått syintresse. Så nu ska här sys dynor till vagn, å klänningar i oändlighet!Tur man fick tvillingar så man kan sy dubbelt av allt .... =)
Igår sydde jag klart ena dynan, sen sprängdes nålen i bitar å maskinen la av... hhmmm... Får se hur min syvärld kommer se ut idag.

Stora visioner men hög risk för att symaskinen kommer åka ut genom fönstret..
eller vem vet, snart kanske bara jag går bananas å syr kläder till hela familjen & släkt å vänner, säljer vidare på webshop och startar eget, åker till Milano för att få inspiration och blir mångmiljonär..... ja vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0