Den som inte redan är stressad eller också önskar att dygnet hade typ 6 timmar till...

kan ju gå in på Facebook och läsa andras status uppdateringar om att städningen är klar, pyntet är fixat och klapparna är klara och fan vet allt... & hela livet är bara så rosa pluffigt och perfekt....
Herrrejisses..
Antingen har jag hamnat helt fel men inte finns här tid till att ens ange ngn status på FB, om städning eller inte... Ingenting hinns med på veckodagarna numera...
Ska va glad man orkar/hinner se dammråttorna nu för tiden.
Oftast så gömmer dom väl sig när man i högsta hugg försöker få tag i ett av vilddjuren, kanske ska sluta kalla dem vilddjur men mellan kl 17-19 beter dom sig som inget annat, men men...dammråttorna gömmer sig iallafall..
 
Och städa, pynta, fixa,dona, KÖPA julklappar? Hallå....
Vart f-n hittar ni tiden?
Mitt dygn hade lätt kunnat behöva ha 6 timmar till... Så kanske man hade hunnit med NÅT annat än hämta,lämna,plocka,diska,tvätta,plocka mer,tvätta ännu mer och sista slänga sig i soffan 1 minut innan man däckar.
Om jag överdriver?
Nej...
Med tre kids och heltidsjobb finns tyvärr inget över om hur rosa pluffigt livet är - för just nu vet jag inte vart det hade fått plats...
Vi hoppas på bättring - och när tiden finns ska jag också berätta om hur perfekt och lyckligt och fint och underbart livet är!! - ja på Facebook alltså..
För skrikiga ungar, komma-på-vad-vi-ska-äta-diskussion-varje dag, irritation över vem som ska tvätta,ännu mer irritation över vem som sover längst på morgonen och andra vardagliga saker som kallas livet - finns väl inte på en status på Facebook.....? 
eller....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen! Jag har inte pyntat - det är ju inte advent innan på söndag! Jag har inte köpt klappar - det ju november! Stressa inte, du hinner! Kram

2012-11-28 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0