En grötig kopp & en varm hjärna...

Eller nä, hur var det nu.. En varm kopp och en grötig hjärna ska det ju va!
Så sammanfattar jag arbetsdagens första dag!
Startade morgonen med att väcka småtroll, givetvis väckning, hade vi varit lediga hade dom förstås varit uppe å dansat vid sex snåret av sig själva!
Stortroll sa:
Mamma, vet du va ja va i mojjon?? (hon menar alltså: vet du hur trött jag är nu på morgonen)
Sssshheeeeeet tjöttt!!

Men morgonen gick bra ändå. Tio minuter sena i tidsplaneringen men det lär vi oss av å går upp ännu tidigare imorrn...gashhhhhhhhh...

Tänk! Idag drack jag en varm kopp kaffe, åt lunch i 30 min å det enda jag behövde koncentrera mig på var mina händer och min mat! Sedan åt jag en frukt helt utan klabb kladd snor och dreggel.
Älskade Triss ni får ursäkta men mammas första arbetsdag var så fantastiskt skön!
Nja....här bortser jag nu allt jag ska lära mig på typ...fyra dagar, all info, alla "termer", att jag är helt nollad med det jag ska jobba med, mötena på DANSKA, jag upprepar: danska, och att min hjärna nu känns som seg gröt..
Men men, bara jag får min varma kopp med kaffe imorrn så ska jag nog reda ut resten också!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra jobbat Mags!! :) Man kan jonglera med det mesta! :) kram

2012-09-17 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0